Administrare financiară

  • Organizarea contabilității in partidă simplă ținută de organizațiile juridice fără scop patrimonial, prin mijloace informatice, utilizând programul BlocManagerNET;

  • Înregistrarea cronologică și sistematică a operațiunilor financiar contabile;

  • Întocmirea, gestionarea, evidența și actualizarea registrului de fond de rulment, registrului de fond de reparații, registrului de evidență a penalităților;

  • Întocmirea si evidența registrului de casă, a registrului jurnal si a registrului inventar;

  • Întocmirea listelor de plată in conformitate cu valoarea cheltuielilor din facturile emise de furnizori si a celorlalte obligații ale asociației față de terți, privind repartizarea pe număr de persoane, cota parte indiviză sau pe beneficiar, în acord cu legislația in vigoare;

  • Evidența fondurilor pentru afișarea acestora integral sau eșalonat, conform hotărârii asociației de proprietari;

  • Calculul penalizărilor conform Legii 196/2018;

  • Întocmirea lunară a Situației de Activ și Pasiv și depunerea semestrială a acesteia la primăria de sector;

  • Întocmirea ordinelor de plată către furnizorii de bunuri, servicii si utilități ai asociației, in termenul scadent;

  • Întocmirea si gestionarea contractelor privind raporturile de muncă, urmărirea modificarilor legislative privind relațiile de muncă și implementarea acestor măsuri in contabilitate;

  • Întocmirea ștatelor de plată;

  • Asigurarea relației cu ITM, prin evidența și depunerea declarației REVISAL

  • Întocmirea dosarului de personal si arhivarea documentației pentru angajații asociației;

  • Depunerea declarației 112 si a altor declarații generate de activitatea asociației, conform cadrului legal, la Administrația Fiscală de care aparține asociația de proprietari;

  • Punerea la dispoziție a semnăturii digitale pentru depunerea on-line a declarațiilor fiscale;

  • Întocmirea ordinelor de plată pentru stingerea obligațiilor către Bugetul de Stat;

  • Ținerea sub control a fișei de evidență fiscală pe plătitor, prin intermediul Spațiului Privat Virtual, platformă pusa la dispoziție de Agenția Națională de Administrare Fiscală;

  • Încasarea cotelor de intreținere prin casierie cu personal propriu, prin virament bancar, e-bloc, SelfPAy, Paypoint, Orange Money;

  • Accesul proprietarilor, în baza adreselor de e-mail, la platforma online e-bloc.ro;